Känner mig väldigt gravid..

Ända fram tills nu så har jag inte kännt mig så jätte gravid.
Har inte haft några krämpor förutom illamåendet.

Men nu när jag skulle bygga ihop Sebastians säng.....
..Då kände jag verkligen att jag är jävligt gravid.
Det var så jobbigt, jag blev så andfådd, blev helt trött, slut i kroppen.
Inget tålamod för 5öre! Blev fullständigt tokig på sängen.
Ändå var den faktiskt Lätt o skruva ihop!

MEN... Gubbjävlen som vi bad om hjälp glömde ge oss ett paket..
Jag frågade han tusen gånger, ''säkert att vi fått med allt, vi har inte glömt nått nu va?''
''Nejdå, allt är med.'' sa han..
Så jag blev redigt jävla förbannad, (dedär ribberna som ska ligga mellan sängen, som madrassen ligger på)
Ringde te mamma o var förbannad..
Och så snäll mamma som jag har så kan ni ju bara räkna ut vad hon gör, jo hon sätter sig i bilen o kör till älmhult-Ikea för o hämta paketet.
Jag sa att hon skulle säga att vi skulle ha bensinpengar av dom jävlarna..
Eller pengarna tillbaka..
Jag hade tänkt o säga te dom asen att köra hit med paketet IDAG, till min DÖRR.

Och sen har jag bärt ut Sebastians pajjade säng i förrådet, fyfan va tung den var.
Och jag var tvungen o ränsa upp där innan den fick platts..
OCH jag har lagat mat med under tiden, spagetti och köttfärsås.
Sebastian tyckte det var såå gott, han åt och åt.
Han satt så snällt i sin nya stol, han tyckte det var kul med en ny stol.
Nu är han ledsen över att han inte kan ligga i sängen o sova, för han e så trött.
Han hade ju sett fram emot o få ligga i sin nya säng. :(
Men han får sova på soffan nu och sen får han sova i sängen ikväll.
Men de duger inte riktigt som ''ursäkt'', han vill ligga i sängen nu. :P

Och jag har väärldens jävla disk som jag måste ta,
men jag borde nog faktsikt sova lite jag också.
Har förvärkar och mitt huvve hänger inte redigt med kroppen känns de som. .:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback