Kväll!

Usch.. Jag känner mig såå seeg!
Jag är så allmänt trött hela tiden, mitt låga järnvärde har verkligen tagit ut sin rätt..
Jäkla järnet jag tar gör ju ingen nytta mer än o krångla till min mage, som inte behöver mer krångel än vad den redan har..
Och illamåendet och alla besvär börjar verkligen sätta sig på psyket, känner att jag börjar bli redigt deppig av det. Jag är så trött på de just nu, jag vill bara att graviditeten ska vara ööööver.
Hoppas på igångsättning den 28 februari.. är då i vecka 29+3..
Känner att jag bara blir deppigare o deppigare för varje jäkla vecka som går..:/

Längtar efter bebisen med, och undrar verkligen hur den kommer se ut..
Kan verkligen inte föreställa mig de. :P
Men de hade ju vart kul om han blev reeeeeedigt röödhårig. Och lik mig istället för pappan. :P
Men det är väl en sån sak som jag tyvärr inte kommer undan, kommer nog synas väldigt tydligt vem som är pappa till denna ungen. Inte minst när han blir äldre, då syns de väl på längden om inte annat!

Snart ska vi äta kvällsmat, vet inte om det blir potatismos och köttbullar eller fiskbullar..
Suuuck säger jag bara.. jag är sååå tröööött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback