Kvällen..

Nu vare kväll..
Vi har haft de mysigt, ätit god mat och lekt. :)
Sebbe somnade ganska tidigt..
Och lite efter han somnat så började jag må äckligt illa.
Mer illa än annars, så jag trodde nästan att det var magsjukan..
Men det har börjat lugna sig nu som tur är.
Är riktigt trött men , och jag kan inte somna med illamående..
Så jag är ganska tacksam att de håller på o gå över..

Sebastian är så duktig på o prata nu.
Och han är bra på o ''böja'' ord eller vad det heter.
Typ som, den- dom.
En blomma, många blommor. osv.
En baban, många bananer.
Han säger ofta ''mycke''- istället för ''många'' banener, blommor, osv..
Men ibland blir det fel, och det låter så jäkla kul.
Om det är två mjölkpaket så säger han två mjölkor, eller många mjölkor.

Han var så söt när vi badade innan.. Han satt o grävde med skummet.
och så sa han. ''mamma vill ha skumm på magen. Många skummor på magen vill mamma ha!!''
Och då sa jag, ''Sebbe, det heter mamma vill ha mycke skumm på magen''
Då säger sebbe, ''NEJ MAMMA, *suck*ÅH! Skummor säjjer ja!!''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback