Sjuka sjuka sjuka

Jaha, nu har jag med åkt på magsjukan.
Jag har dock inte börjat spy än, men får springa på toa och det är verkligen bara vatten.. och har sån kramp i magen.. :(

Sebastian är med så dålig i magen fortfarande, han är värre nu än vad han vart under hela tiden.
Han har absolut ingen aptit, men han dricker massa massa saft och sånt.
Välling har han druckit massor med, men det var inte bra sa dom på vårdcentralen när jag ringde dit nyss.
Så det får han inte.. Och mjölk har han druckit, men mjölkprodukter var absolut inte bra sa dom.
Inge frukt, inga grönsaker, inget sånt heller..
Så nu kokar jag fisk och ris till honom.
Se om han får i sig något..
Han har så hemskt ont i magen, gult vatten bajsar han typ.
Han har mått väldigt illa med, tror han kommer spy snart.


Hoppas vi blir friska snart. Jag orkar inte vara sjuk. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback