Skrattretande..




Kissie=golvmopp


Jag går runt här hemma och städar och funderar lite..
Såg på The Voice i morse, som vanligt.
Och där total dissade dom Kissie, eller mest hennes utseende.
Att hon inte ser redigt klok ut, vilket hon inte gör heller..

Men det Sjuka är att hon tycker att hon ser bra ut,, eller?
Nej. Hon tycker INTE att hon ser bra ut, därför hon gör sina ''ingrepp'' och sminkar sönder sig..
Men iallfall..
Det som jag tycker är så skrattretande, det är att ''kisse'' tror att hon är populär..
Hon tror att folk tycker om henne, att hon är häftig, och att folk läser hennes blogg av den anledningen.
Men man läser ju hennes blogg för att man ''hatar'' henne så mycket, för att hon är så jäkla korkad och ful.
Man läser ju för att man ska få sig ett gott skratt tex.
Medans hon sitter där o tror att hon har massa läsare för att hon är poppis och snygg. Men det kan vi ju bjuda på, eller hur?

Samma sak med vinnaren av ''ung och bortskämd'', jag läser inte hans blogg och jag följde inte programet. Men för mig hamnar han i samma kategori som kissie. Han tror att han är nått nu, att folk tycker om honom. Men vissa blir ''kändisar'' för att dom gör nått bra, och för att folk tycker om dom. Medans andra blir det för att dom helt enkelt är korkade..

Har jag rätt eller fel?

http://danielparis.se/
http://www.kissies.se/


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo du har rätt till 110%! Hatar henne haha. Hon försöker göra sig likadan med alla ingrepp som hon ser ut då hon sönder photoshopat sig, hahah ja dör. Så loj är hon! Hoppas varje dag att någon ska ägga henne eller något ännu värre... ÅH

2011-01-26 @ 13:41:06
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback