Söndag kväll.

Gokväll.
Nu så har jag varit och hämtat
skötbordet, babysittern och babygymet hos Sarah.
Så sköönt o ha det gjort. Nu är det baara barnvagnen kvar, sen är allting klart! :)
Eller mja, behöver köpa en varmare mössa till han med tror jag, tror inte dom tunna Sebastian hade i juli räcker till redigt. :P Kan ju trotts allt fortfarande vara snö och kallt i mars. Hoppas att den overallen i storlek 50-56 är varm nog också. Men det märker man. Om det inte fungerar så får man ju bara köpa nytt då isf.

Sebastian har redan somnat för natten.
Han sov ingen middag eftersom jag måste vända tillbax dygnet lite med honom.
Det har blivit aldeles för sena kvällar den senaste tiden, 21.30-22.30 har han somnat.
Vi ska upp tidigt imorgon till barnmorskan imorgon med, så då måste han vara utsövd om han ska orka upp!

Nu ska jag sätta mig i soffan med mamma och måla klart ett porträtt av Sebastian som jag håller på med. Som mamma ska få sen. :) Det är skönt o måla, det är avstressande. Och så ska jag se vad det är på tv ikväll.
Kankse tittar lite på någon film.
Har ju sånna problem med sömnen,, så jag ska försöka hålla mig vaken så jag är riktigt riktigt trött när jag lägger mig. Annars så blir det enu svårare att somna om när jag vaknar..
Imorgon så ska vi heem igen! Vi var hemma en snabbis innan och lämnade lite kläder och bebisgrejjerna.:) Blir för jobbigt att dra all packning på vagnen.. Haha. Men jag sover väl hos mamma till helgen igen, när Sebbe åker till sin pappa. Mamma och jag kanske ska gå på bio, om det blir av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback