Städ lördag

Ska ut med det sista av julen idag, byta gardiner och fixa.
Sen ska jag dammsuga och torka golven, vika tvätt osv..
Kommer vara så skönt ikväll när man kan sätta sig i soffan i en reen lägenhet! :)

Vi har sovit riktigt gott inatt.
Sebastian är på jätte bra humör.
Dock upptäckte jag nyss att han är skollhet.. Tror han har feber..:| Måste ta tempen lite fort innan jag börjar på.

Bebisen i magen är dock väldigt elak, han har lagt sig med sitt enorma huvud uppåt igen! :(
Det är precis som att min kropp inte är gjort för att ha en bebis liggandes med huvudet uppåt.
Han trycker på magsäcken så jag får KRAMP i magen och sparkar på blåsan o allt annat där nere, trampar sönder mig. :P låg i soffan innan o försökte putta runt honom, men då la han sig på snedden en stund, och sen drog upp med huvudet igeen.
Har försökt hela natten me o buffa runt honom lite..Men näää.. Envis bebis!

Och mina bröst rinner o rinner o rinner.. o rinner.. Det är fan helt sinnesjukt.. Måste ha inlägg. Undrar om jag kan få mjökstockning av dehär. Det är fan som när man ammande. Jäkligt konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback