Trööööööött

Nu väntar vi på att maten ska bli klar. ..

Vi har vart o handlat, så nu är kylen o frysen full igen. :)
När vi kom hem så började jag stryka nya gradinerna som jag köpte och sen började jag med maten.
Sebastian har sprungit runt o lekt o kollat lite på spindelmannen.

Men han ska fan inte få se på spindelmannen längre, o jag ska prata med dom på dagis vad ungarna gör där.
För han har blivit så jääävla våldsam. Vilket inte är likt honom alls..
Ska prata med pontus om de, o fråga honom vad dom leker för ''lekar''..
För jag uppskattar verkligen inte att han springer runt o ska slåss med sina gosedjur och fektas o hålla på..
Jag spolar i spindelmannen filmen så han bara får se de snälla grejjerna.
Men han får titta på nicke och pippi i fortsättningen.
Spindelmannen bara förstör han med allt våld.

Ja.. nu ska vi iallfall snart äta, sen ikväll ska vi äta glass och grädde o bananer. :)

Imorgon ska jag till barnmorskan, hoppas magen har växt.. De känns som att den står ganska stilla...

Trevlig kväll på er allihopa.
Ska se om jag orkar lägga in lite bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback