TVÄTT och STÄD

Gomorron!
Jag somnade inte förren vid 1 inatt. :P
Så nu är jag lite trött..
Meen det har jag inte tid o vara, för nu så är det tvätt och städ som gäller.

Sebastian kommer hem vi d16.00 o då måste jag vara klar, och gärna ha hunnit duscha. :P

Högtalarna till datorn är ju paj, och det suger, kan inte lyssna på musik!!


11.30
Nu så har jag lite paus!
Lagar lite mat, nudlar och wook.
Kör sista maskinen tvätt nu. :) Sen ska jag bara torka golven här. Sen är de klart.



14.00
Nu är jag klaar med allt.
Ska snart in och ta en lång dusch! :)
Efter det ska jag titta lite på film och vila.
Sen ska jag försöka komma på vad jag och Sebbe ska äta ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback