1 Juli

Om 13 dagar fyller Sebastian 3 år!
När blev han så stor??
Och Alex redan 4 månader...
Vi var på bvc i onsdags, ca 7000g och 67 cm lång.. :|
Han ligger på normalkurvan med vikten, men med längden är han på de stora kurvorna.
Väldigt långsmal! Och det syns på honom, han är inte så fet som Tex Sebastian var när han var mindre.

Idag har det vart en sån riktig gnäll-dag, barnen har bara surat och gnällt.
Vid 11.30 fick jag nog och la dom i vagnen och gick ut.. Efter 30 min somnade dom..
Och dom sover fortfarande.
Hoppas verkligen att don är på bättre humör resten av dagen.
Vi ska ju baka! Då kan man inte sura!


Alexander fick en present av mormor igår! :)
Den var väldigt uppskattad..












Nu så ska jag fortsätta laga mat och se om jag hinner ta världens snabbaste dusch innan dom vaknar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback