Kanske skulle blogga

Min morbror är här så vi umgås med honom.
Har gjort så mycket under dagarna så jag har helt glömt bort o blogga faktsikt.:)
Alexander är så vaken o me hela dagarna så det finns inte tid o blogga heller.
Men jag ska bli bättre nu igen.
Ska försöka lägga in lite fina bilder sen. :)
Vi skulle åkt till Lina idag, men eftersom Morbror Jörgen kom, och vi inte träffas så ofta, så får man ju passa på.
Lina kan jag ju åka till när jag vill.

Ikväll ska vi grilla och sådär,
Jag ska ta mig en Xider, för det tycker jag att jag är värd!!

Min morbror frågade grönsaksflickorna inne på ica ''om det var något stånd i bananerna idag?''
Dom tappade talet o stirrade..
Och jag skämdes och asgarvade..

Nu ska jag hjälpa till lite här hemma hos mamma.

TACK för kommenarerna om att håret var snyggt.
Jag älskar det :D


Kommentarer
Postat av: Amanda & Gustav

hahahaha!

Det med bananerna alltså! ;P

2011-07-08 @ 20:38:57
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hej va du med på en ungmamma träff på liseberg 2009?

2011-07-09 @ 14:50:56
URL: http://2barnsmamma.myshowroom.se/
Postat av: Anonym

dricker du cider när du amma?:S

2011-07-12 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback