Krävande

Gokväll!
Idag tog jag ungarna och drog ner på stan. :)
Där träffade vi Elin , hon räddade min tråkiga dag!
Vaknade o var helt nere, har vart lite halvt deppig senaste tiden.
Men jag orkar inte riktigt prata med någon om det för de låter så löjligt när man säger det högt..

Alexander sover sedan länge men Sebastian, som är otroligt krävande hela dagarna sover inte.
Han kan vara rent överjävlig. Ibland undrar jag över hur arg man ska behöva bli innan han ska förstå att man menar allvar..
Det var nån vecka som han var jätte snäll och lyssnade och bar sig redigt åt.
Men nu är det samma visa igen.

På måndag sticker vi iallfall till STHLM, och då hoppas jag verkligen att han bär sig redigt åt..
Det är så svårt o få något gjort när han alltid trotsar, man kommer aldrig iväg när man ska ner på stan,
allt blir bara halvdant, hinner aldrig göra mig iordning, o får aldrig med mig det jag behöver.
Laga mat blir halvdant, städningen blir halvdan.. Ja allt, för att Sebastian bara håller på hela hela tiden.
Suck.. Hade ju vart enklare om man hade vart två.
Alexander är det inga problem med, han är så snäll o glad.
Det är ju bara amningen som tar lite tid och man blir avbruten när man gör något.
Men det är ju helt lugnt.

Och Sebastian har inte vart hos sin pappa på 5 helger, eller 7 helger blir de väl, eftesrom han var hos farmor o farfar bara den helgen...
Och denna helgen har jag inte hört nått men jag antar att han inte ska dit eftersom dom inget säger.
Och sen nästa helg så är vi ju i sthlm så då blir det ju inget. Då är de 9 helger han inte träffat pontus på...
Suck.. Jag hade behöv lite avlastning faktskt.
Men jaja. Jag överlever, helst av allt vill jag ju inte lämna bort honom ändå så. :)
Då klagar jag bara över att jag saknar honom. haha..

Men jag älskar honom lika mycket även fast han är i en jobbig period..
Men ibland så får man stoppa huvudet i toan o spola sig själv några gånger för o inte koka över..


Anonym om Kanske skulle blogga:

dricker du cider när du amma?:S

Svar Ja jag har druckit en xider chili/mandrarin från kl 18-21 en gång. Drack inte ens upp hela, det var mer för att jag tycker dom är så himla goda.
Det är helt ofarligt.
Finns dom som tar ett glas vin varje kväll under tiden dom ammar, det är med helt ofarligt.
Men det är inget jag gör.




Postat av: tROGEN LÄSARE

Vart bor Alexanders pappa?

Svar; Jag antar att han bor kvar i Lenhovda men jag vet inte riktigt.
Vet att han har flyttat från sina föräldrar iallafall.
Bara o söka på Eniro eller ratsit eller någon sån sida. :P


Kommentarer
Postat av: tROGEN LÄSARE

Vart bor Alexanders pappa?

2011-07-12 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback