Söndag

Hejhå
Mamma har precis gått iväg till ICA med Alexander.
Måste börja försöka vara ifrån honom kortare studer.
Annars går det aldrig o lämna iväg honom.
Känner paniken bara växer o växer men jag försöker lugna mig.
Jag vet ju att han bara är borta en liten stund, och att han inte kommer dö.
Blir han hungrig eller något så vänder ju mamma o kommer tillbax med honom.
Men det här blir det längsta han har vart ifrån mig någonsin, både längst var det gäller tid och när de gäller meter. Haha..
Att man kan ha sån ångest, jag förstår inte det, känns som jag vill ta på mig sandalerna o springa efter till affären.. Det är sjukt. Jag vet.. Haha...

Annars så går de väldigt bra, han har börjat intressera sig för mat!
Potatis är favvisen, och ägg fick han smaka lite idag. Det var gott.
Gröt börjar bli mer o mer omyckt.
Han brukar få lite gröt när vi äter frukost, och smaka på mat vid lunch.
Någon gång har han fått lite gröt på kvällen.
Skeden är dock ingen höjdare, han vill vli matad på fingret.
Nu i veckan åt han nästan en hel stor potatis.
Fick för mig sen att han inte borde äta mer så han inte skulle få ont i magen,  hade han fått så hade han ätit enu mer! Men det fick bli tuttmjölk..
Banan är en annan favorit.

Jag sitter och håller på med Alexanders Album med.
Lägger in från förlossningen och tiden på BB. :)
Sen blir det bilder från graviditeten som ska in med.

Måste även ta ut bilder till Sebbs Album.
Har så otroligt många kort som ska in..
Men det kommer bli kul för dom o titta på senare i livet. :)

Kommentarer
Postat av: Magda

Oj vad länge du har lyckats klara dig utan att lämna Alexander.. Trots att jag inte fick ha Vincent hos mig helt förrän flera dagar efter förlossningen och att jag varit tvungen att vara utan honom flera gånger gånger sedan dess har jag fortfarande seperationsångest! x)

2011-07-10 @ 22:02:31
URL: http://nertus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback