svar

sa om Underbart väääder!!:
Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

Svar japp jag har gjort den själv. :) tack!

11 Juli, 04:40
Magda om Söndag:
Oj vad länge du har lyckats klara dig utan att lämna Alexander.. Trots att jag inte fick ha Vincent hos mig helt förrän flera dagar efter förlossningen och att jag varit tvungen att vara utan honom flera gånger gånger sedan dess har jag fortfarande seperationsångest! x)
Svar: Haha ja jag vägrar lämna bort honom. Får bara ångest och panik.
Men ungen vill ju inte ta flaska heller så jag kan ju inte lämna bort honom mer än korta stunder.
Haha ja man får ju det, vet inte hur jag någonsin ska klara o lämna bort honom under en natt. O hur tusan ska de gå sen när han ska börja dagis.

Kommentarer
Postat av: Magda

Jaha, Vincent fick först sondmatas o sen äta ur flaska så han är väldigt van vid flaskan, även om han fortfarande föredrar mig :) Men en hel natt är ju otänkbart! Jag hade ju inte kunnat sova :S Jag längtar inte efter att börja skolan igen iaf :/

2011-07-12 @ 21:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback