<3

Usch vilken jobbig dag det har vart.
Barnen har vart varma, jag har vart varm, ont i huvudet..
Sebastian har klagat på huvudvärk hela dagen, men jag har gett han ipren och han har druckit massor.

Sen var vi ju o dukade i kyrkan.
Och nu ikväll så har jag fixat håret så jag bara behöver sminka mig imorrn.
Måste senast gå upp vid 07.00, men satt kl på 6.

Sen var vi ute på gården där de grillade och bjöd på mat.
Nu ikväll fick Sebastian feber igen, men har antagligen bara värmefeber/solfeber eller nått.
Han är ju pigg och glad, leker som vanligt och är inte förkyld eller hostig.

Alexander är väl den ända som mått bra idag. :)
Nu så ska jag lägga mig med honom, för nu börjar han vakna.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback