En såndär kväll..

Sebastian är fullkomligt omöjlig ikväll.
Trotsar, skriker, GALEN!
Vägrar sova, vägrar lyssna..
Alexander sympatigråter mer än någonsin nu med, såfort Sebbe gråter, så börjar han med. ^^
Det var 1½ timma sedan jag började lägga honom..
Sånt bråk det har vart, jag orkar inte mer, han gick nyss upp o satte sig i soffan..
Jag orkar inte bry mig just nu. Jag är arg och trött..
Just NU hade det vart skönt o ha lite hjälp....

Ska lugna mig 5 minuter till o sen ska han I SÄNG!
Usch säger jag bara, tålamodet räcker inte långt har jag märkt.

Alexander sover iallafall, får väl se hur länge han sover, innan han vaknar igen av Sebastians skrik.
Hur svårt ska det vara o sova om man är trött??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback