Tjolahopp!

I helgen har vi vart i Vislanda.
Och inatt sov vi hos mamma, men nu är vi hemma!

Idag så ska vi handla och sen bara ta det lugnt.
Det känns inte som sommar eftersom det är sånt skit väder.
Hoppas verkligen att värmen kommer snart..

Jag känner mig febrig med, vet inte varför,
om det är tuttarna eller om jag håller på att bli sjuk..
Alexander är fortfarande snorig med.

Har så jäkla mycket räkningar denna månaden.
Fattar inte varför man alltid ska ha så mycket just på sommaren..
Får ju ångest..

Har lite bilder jag ska lägga in.
Men nu ska jag diska och sen ska vi in i duschen, och göra oss iordning innan vi ska åka.
Sebastian sitter och kollar på Lejonkungen!
Och Alexander sitter i mitt knä och pratar massa strunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback