Tråkigt!

Usch, det är så tråkigt o städa när det finns så mycket annat roligt o göra..
Ska städa fort, och sen ska vi gå ut.

Sebastian har lite lite feber.. :/
Blir han dåligare mot kvällen eller är dålig imorron så vet jag inte vad jag tar mig till!
Det är ju DOP IMON!
Men detta är ju min vanliga tur.. Bara inte Alexander också får feber, då får jag väl ställa in dopet.. :/
Suck..

Men nu ska vi iallafall städa, och sen gå ut, ska gå bort till mamma o se om jag får över bilderna på hennes dator.

Blir ju så tråkigt i bloggen utan bilderna.

Färgade mitt underhår igår med, så nu är det ganska ljust.
Vill ha hela håret blondt..

Ikväll så ska jag fixa håret, måla naglarna och sånna saker, så blir det inte lika stressigt i morron.
Det är ju kl 10 i kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback