Dagen har gått fort..

Denna dagen har verkligen gått fort.
Jag har ont i benen av att ha gått så mycket..
Hoppas allt gående gör någon nytta me fläsket! :D

Sitter och funderar på vad vi ska äta..
Sebastian säger att han vill ha pankakor!
Funderar på att göra pankakor med bacon i..
Efter vi har käkat ska Sebastian bada, han luktar simhall. :)

Familjerätten ringde nyss och berättade svaret på DNA testet.
Och det var ju Ted som var pappa såklart. Inte så chockerande. :P

Ska lägga in lite bilder nu och börja med maten.




18.37
Jag får inget gjort här..
Alexander har ätit typ 3 timmar i sträck.
NU har han änligen somnat och jag är pisstrött.

Sebastian härjar runt här.. Han vill att jag ska bygga lego men jag orkar verkligen inte.
Förstår verkligen inte hur jag kan vara såhär trött.
Jag får sova hur mycke som helst om nätterna.
Inatt sov jag 10 timmar.





















Kommer mer bilder.. sebbe väckte alexander.....










Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint bröst du har nu när du är gravid



//Sandra :) mamma till Elvin

2011-03-23 @ 20:14:24
Postat av: xxxxxx

Sandra- mamma till Elvin:



Herregud, är du blind eller? Hon är INTE gravid, hon har ju Alexander i famnen. Ser du så illa, så du inte märker att det ligger ett barn som ammas i hennes famn?



Gå till en optiker. Rekommenderar www.synsam.se

Gör ett syntest åtminstone.

2011-03-24 @ 11:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback