Det är ju fredag..

Funderar på om man ska gå ner till netto och köpa lite godis och chips...
Jag kan vara värd de. :D Ska lägga Sebastian tidigt och så ska jag sitta och titta på American pie- the wedding som går på 3an kl 21.30.
Sebastian säger att han vill gå ut en stund med, så då kan den lilla promenaden vara bra kanske.
Men först ska vi käka..

Lillebror sitter i babysittern och Sebastian envisas med att gunga honom.
Och han blir lika rädd varje gång och flänger med armarna. hahah..
Han har vart vaken i snart 2 timmar. Bara kollat runt.. :)
Skönt att han är frisk nu.. Nu är vi friska allihopa!
Så det blir inget dagis nästa vecka, för vi ska tamigfasen få en frisk vecka!!! :D



12.33
Efter vi hade käkat blev Sebastian jätte trött och grinig, så det vara bara o lägga honom.
Han somnade vid 12. Lillen sover också, men jag ska snart dra på honom overallen och springa med lite sopor medans Sebbe sover.
Sen när han vaknat blir det mellis och sen Netto!


  13.31
Testar en massa kläder.
Jeans och sånt.
Får på mig allt, men vissa saker sitter ju inte så jävla snyggt. :P Magen är ju inte direkt fast. haha..
Men så fick jag för mig o testa studentklänningen... hum..
Och visst fan gick den på.. Och satt till och med bättre, överallt förutom om tuttarna. :D haha Inte så konstigt kanske, ser ju ut som man har silikonpattar! :D Kunde fan knappt andas. kanske hade fungerat om jag inte hade haft bh. Men det känns ju bra :D Vet man att den passar, sen när man slutat amma och tuttarna går tillbaka till sitt vanliga häng igen! :D

Nu ska jag in i duschen och duscha länga, sen tänker jag platta håret. !!!
Ska be hanna färga mitt hår när hon har tid.
Är så trött på att de bara tvättas ur hela tiden!




frida - mamma till vincent och mattias om Det ska inte snöa..:
vad va det för vagn?
Svar: en babytravel syskonvagn 06, eller 05, tror jag.




Ja men det är nog en Alexander Linus Robertsson ändå. :)
Tänkte sätta pappans namn i mellan namnet. Men de är han tamigfan inte värd. :D

Han har sån fin hårfärg, typ ljusbrunt och lite lite lite rött i. Men inte alls mycket.










Kommentarer
Postat av: Anna

Vad söt han är!

2011-03-11 @ 15:13:36
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/
Postat av: Wictooria - Mamma till Sebastian och Lillebror

Taack tack :)

2011-03-11 @ 15:16:27
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: frida - mamma till vincent och mattias

Där köper du till en hård liggdel :)

2011-03-13 @ 07:53:02
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

Meeeen guuud!!! har du fått en till? GRATTIS! Va glad jag blev!!! =)

2011-03-14 @ 20:15:35
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback