Duktiga pojkar!

Ja mina små pojkar är så duktiga.
Sebastian va jätte trött när vi skulle till BVC, men han var så snäll ändå.
Nu sitter han i soffan och tittar på Book och Elliot, och håller på att somna,
Pontus kommer och hämtar honom vid 17.30-18.00 ungefär.  Tråkigt.. :(
Men de får väl gå!





18.25
Det inlägget över blev inte publicerat, för vi gick och la oss allihopa.
Så sov vi ungefär tills Pontus kom och hämtade Sebastian. :)
Sebastian ville inte säga hejdå till mig, det var helt ointressant. haha..

Nu så ska jag snart hitta på nått att äta..
Springer runt och plockar upp leksaker, bland annat..
Imorgon ska jag städa här och på söndag är det tvätt!

Alexander är helt fantastisk.
Hans personlighet är så himla härlig, han är så lugn och stillsam.
Och han är väldigt tålamodig,  han börjar inte gråta för mycket och han är väldigt lätt att lugna om det väl är något som är fel. Sebastian och Alexander är som natt och dag.
Han är så otroligt lik sin pappa, han blir bara mer o mer lik honom.
Jag ser inte ett endaste drag från mig faktsikt.. Det kanske kommer med tiden.
Men han har världens charmigaste leende, han ler ju omedvetet fortfarande.
Men man vill inte sluta titta på honom ifall han skulle le under tiden man kollar bort.
Han är mitt lilla charmtroll.
Jag ska bara sitta och kolla på honom hela helgen, gosa med honom och bara ta det lugnt.
Jag hade gjort samma ''misstag'' 1000 gånger om, ifall jag hade vetat att jag skulle få ett sånt fantastiskt och underbart barn. Men jag vägrar kalla honom för ett misstag, för det det sista han är. Alexander är det andra bästa jag gjort i hela mitt liv. Känner mig så stolt över honom, och jag känner mig såå lyckligt lottad som har fått två stycken helt perfekta barn



20.04
Fasen jag är så hungrig men jag har verkligen ingen lust o laga mat..
Vet inte vad jag ska äta, kylen är ganska tom just nu.
Behöver storhandla!

Sitter och funderar på vad det går på tvn idag, känner mig helt handikappad. Orkar inte ta upp ett nytt fönster o skriva www.tv.nu. Haha...... 
Så blev det en länk!! Kan jag klicka på den sen! smart..

Jahaa, och vad händer imon?
Jag hade hoppats på att Lina hade kommit till växjö. Hade man kunnat terra henne lite..
Men näe! :P

Varma mackor me ost o skinka kanske.. de lät gott.. Orkar jag..?



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback