Haha.. Underbara baarn..

Jag har skrattat så mycket nu ikväll så jag har knappt fått någon luft.

Efter Helenas kommentar så testade jag nappen..

Och han blev helt ställd, kollade på mig som om jag inte var riktigt redig.. '' Vafasen är detta för skit, *spott och frääs*, hit me tutten istället!'' Men efter typ 15 min så fick han lite tag om nappen iallfall. Men sen så ville han äta.. Så då fick vi lägga ner de, sen somnade han.. Haha... Underbara lilla kille, barn är ju fantastiska. Ena stunden driver dom än till vansinne, (det har dock inte alexander lyckats med än), och ena studen så garvar man ihjäl sig åt dom.

Sebastian vart också super duktig ikväll. :) Han ligger och sover i sin säng, för första gången på.. öh. 9 månader ungefär? Hoppas att han inte vaknar med panik..


Vad hade man gjort utan sina barn egentligen.. Jag kan inte tänka mig livet utan dom. Barn är ju den största gåvan man kan få. Jag älskar mina barn mest av allt, och även om det ibland är himla jobbigt, så kommer det alltid stunder som väger upp det.

Alexanders pappa måste ha nått fel uppe i skallen som inte bryr sig om honom.
Denna fina lilla ungen, fantastiska lilla kille.. 
Det är helt omöjligt för mitt mamma hjärta att förstå hur man kan skita i sitt barn, sitt egna blod...
Men det är han som går miste om något, INTE jag. :) 



Näääääe nu går jag och lägger mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback