Härlig dag..

Ja nu så ska jag snart gå bort med Sebastian till dagis, ska bara få på honom en ren blöja och kläder.
Han sitter i soffan med en bok och säger att man måste läsa lite först...  Haha..

Lillebror och jag är redan klara.
Efter vi lämnat Sebastian så ska vi gå en sväng med Hanna! :)
Både Hanna och Elin kom igår, det var trevligt. Sebastian blev glad med.

Näe, nu så ska jag försöka tvinga på honom kläderna..



11.31
Nu har jag vart ute och gått med Hanna en lång stund. Det var lite kallt dock, men skönt.
Var tvungen o gå hem eftersom Alexander blev hungrig. :)
Nu har han ätit, jag ska diska och dammsuga, och laga mat.
Sen ska jag slänga i en hårfärg och hoppa in i duschen.
Vid 14 ska jag hämta Sebbe, sen kommer Hanna och Elin idag igen. :)
Dom ska hjälpa mig färga håret sen, ska färga de två gånger.

Imorgon ska jag och Sara äta lunch ihop.

Känns så skönt o ha lite folk o umgås med, och det är så skönt att slippa illamående och magproblem! Jag kan äntligen gå utanför dörren utan o må piss. :)



15.45
Jag är så dålig på att få saker gjorda just nu känns de som. :p Skulle både diska och dammsuga innan jag hämtade Sebbe. Blev det av? Nej.
Lilleplutten vill bli ammad varannan timma, så då fasnar jag vid Tvn hela tiden.. :D
Men NU ska jag diska iallfall, för jag måste börja laga mat sen.. Och då blir de för mycket disk.

Sen får vi se när Elin och Hanna kommer, får se om de hinner färga håret på mig.
De jag ska färga nu kan va lite svårt o göra själv.




Anonym om Familjerätten 15/3:
du visste väl väldigt tidigt i din graviditet att ditt barn inte skulle få nån pappa eftersom han sa till dej att han inte vill?
som jag ser det så har väl du bara dej själv o skylla...

Svar: Ja det visste jag. ''Bara mig själv att skylla'' Det är inte som att jag lider av det på något vis, det är inte mig det är synd om.
Och han borde inte låta sitt hat mot mig gå ut över Alexander..
Och det ändrar fortfarande inte saken att han är efterbliven som skiter i honom.
Han vill inte ha barn - men nu har han de. Och det är lika mycket hans ''fel'' som mitt.
Punkt slut..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback