Helt sinnesjukt.

På inskrivningen vägde jag 74,8 kg.
Efter förlossningen vägde jag 75 kg.
Idag väger jag 72. Vafaaan. Helt jävla sjukt. Är extreemt glad över detta.. :P

Magen är nästan borta med, efter en vecka.. Och bristningarna har bleknat redan.
Det ända bristningarna som kommit tillbaka är på benen, och det var under förlossningen som dom kom.
Eftersom man anstränger sig så mycket.

Såfort jag får börja träna så ska jag göra det, så man blir av med ''hänget''. :P




Sista magbilderna









Kommentarer
Postat av: Linn

Du skriver mycket om din mamma som verkar vara fantastisk men har du ingen kontakt med din pappa eller han kanske inte lever.

Förlåt för jag är nyfiken.Jag har själv varken mamma eller pappa.

2011-03-04 @ 12:01:03
Postat av: hannis

glömde att du var så stor, vilken skillnad =)

2011-03-04 @ 12:47:37
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback