Inget flyt!

Jaha, först missar jag tvättiden, sen hittar jag en liten lucka i ett annat tvättpass, men jaha. Då var de för lite tid för o starta maskinerna.. Blöö.. Konkat upp o ner i onödan. :p Fick iallfall massa skräp slängt.
Sen skulle jag till Leos o träffa Linda, men det är ju inte så enkelt o komma iväg nuförtiden.
Tuttis ville tutta i 100 år, så vi hann inte dit innan dom skulle åka.

Annars har jag inte gjort ett smack idag, jag har suttit och glott på serier. :P
Dammsugade lite i morse bara och diskade..

Lillebror bara sover, tuttar, sover.. Tyst som en mus. Ska det vara såhär enkelt o ha spädbarn?
Sebastian var inte lika snäll när han var liten, och då tyckte jag ändå att han var jätte snäll.
Men sånt kan ju vända har jag hört, helt plöttsligt kan han bli världens skrik-bebis. :P
Jag borde kanske sova lite också.. :P Eller så tar jag världens sovmorgon imon.
Så är jag pigg hela söndagen sen när Sebbe kommer hem.
Jag hade ju kunnat sova dygnet runt, så snäll är tuttis!

Saknar Sebastian som tusan med, men han var pigg och glad sa dom.
Och jag vet ju att jag behöver lugn och ro, även om jag inte vill vara ifrån honom.
Men en trött mamma är ingen bra mamma, tålamodet är så långt ner i botten de bara går.
Men snart är det en ny vecka som jag ser fram emot!
För denna veckan har ju bara vart skit, så nästa vecka kan bara bli bättre. :P

Ska nog åka med mamma en sväng upp till grand samarkand med.
Ska köpa en overall till Tuttis, någon pyamas och bodys. Måste ha lite mer i 56. :P
Han växer väl snart ur stl 50 om han fortsätter i denna farten! :P
Ska handla lite mat med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback