Känns som vår!

Nu känns det att våren är på väg!
Som jag har längtat.

Efter dagis och bvc gick jag hem till mamma och matade katterna, sen gick jag en sväng till och nu är jag hemma. Ska fixa lite käk och plocka undan här, sen ska jag duscha innan Sebastian ska hämtas.

Alexander är sådär tuttig idag med, ska äta o äta.
Så nu måste jag sluta skriva.



12.27
Nu sover alexander ganska gott tror jag, hoppas det iallfall. :P
Får ju inget gjort om han ska äta hela tiden. ^^

Han log mot mig innan, det var nog tamigfan medvetet!
Jag satt och pratade med han och försökte få han o le,
så klappade jag honom på kinden o log mot honom och då flinade han som fasen o flaxade med händerna.
Ja... Kanske att de var medvetet.. Jag vill iallfall tro de. :D

Åh vad jag blir röksugen nu när solen kommer fram, sätta sig på balkongen o ta en cigg.. wöö..
Jag ska fasen stå emot..
Men de kryper i hela mig..
När jag fyller 22 år den 24/4 då ska jag ta en cigg.. Det blir min present till mig själv.

Nu ska jag göra lite käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback