Nä fy..

Det snöar ute.. ;/ Tröttsamt..


Alexander sov bra inatt sedan efter han hade somnat där på kvällen..
Idag ska vi upp till Citygross och köpa napp.. Håll tummarna.
TACK för tipsen, har fått lite tips på facebook med.
Så ska se vad jag kan hitta..
Idag har han vart lika dan som igår ikväll, tutta,tutta,tutta..
Nu har jag fått honom o ligga själv, PÅ MAGE..

Sebastian är på bra humör idag. :)
Och senare ska vi träffa Lina och Devin.
Då blir Sebastian enu gladare.
Ska köpa en boll till honom idag, som han kan sparka med.


ÅH vad jag längtar till Sommaren när man kan ha altan dörren öppen här hos mamma, och Sebastian kan springa ut o in som han vill.. Bada i poolen o springa naaken utan alla dessa kläder.


Nu ska jag göra mig iordning lite, medans lille Tuttisen sover så gott. :) <3




Älskar mina baarn <3


12.19
Nu så har vi vart o köpt nappar!
Hittade inte ''alla'' som jag skulle ha.
Fungerar inte några av dessa så får jag leta vidare. :P

Sebastian sover i vagnen, här hos mamma.
Och Alexander sover också i vagnen.

Ska käka lite här och sen ska vi hem. :)


Kommentarer
Postat av: ☆ Nicole ♥ - 19 årig mamma till 3 åriga Thilian ♥

du är inte ensam om att längtar till sommaren, till och med jag osm tycker om vintern börja bli trött på det kalla! efter 6 månader med snö och kallt så kan det blir sol och värme i stället :D

2011-03-27 @ 11:24:35
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Anna

Såg dig på City gross vilka söta barn du har. Och måste säga att du såg Fruktansvärt Fräsch och pigg ut ändå du är ensam med dessa små Killar:)

2011-03-27 @ 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback