O_o

Jag är tröött..
Hatar när man ställer om till Sommar tid..
Sebastian sprang in o väcke mig när mammas klocka ringde..
Alexander är konstig om nätterna med..
Han vaknar o gråter man vill inte äta, han ska bara sutta typ 2 min och sen somnar han om.. ÅH JAG VILL ATT NAPPEN SKA FUNGERA! :p  Då hade han säkert sovit hela natten..

Nu är vi iallfall hemma igen..
Sebsatian är inte alls pigg, och Alexander har hostat några gånger..
Känns inte alls kul, får Alexander feber så är de ju bara o åka in direkt.
För då slutar ju han o äta.. Blä..

Jag har så jäkla mycket o göra här hemma, vet inte var jag ska börja...
Behöver tvätta sängkläderna, diska, plocka upp allt som ligger överallt här hemma, dammsuga, torka golven. Och 100 saker till.
Lika bra o börja nu.. Och hoppas att Alexander sover, så man får saker gjort..

Kommer massa bilder sen. Nu har jag ju kameran igen. :)



13.22
Somnade en stund med Sebastian.
Hade kunnat sova enu mer. :) Fortfarande jätte trött.

Så himla fint väder ute, man hade ju velat gå ut.
Men det går ju inte..

Om man skulle laga lite mat, hoppas att Sebastian äter lite iallfall..



16.27
Helt plöttsligt fick Sebastian 39,5 graders feber...:|
Han är så dålig, precis som förra gången när vi blev sjuka allihopa.
Nu får vi bara hoppas att det INTE blir som förra gången då Lillen fick in med dropp.. :(

Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback