ALLA NI SOM HAR TIPS PÅ NAPPAR SOM HAR FUNGERAT FÖR ERA BARN, SNÄLLA LÄGG EN KOMMENTAR!!

Fick panik när jag skulle logga in på bloggen..
Lösenordet fungerade inte så jag trodde bloggen blivit hakad..
Det påminde mig om att göra en Backup på bloggen..
Man vet aldrig vad som händer... ;P

Har vart på stan med Linda och hennes barn Ebba och Matilda idag.
Sebastian är så laagom trött nu ikväll efter det.

Nu är vi hos mamma, vi har ätit här..

Alexander har ätit konstant sedan vi kom hit vid lite över 15..
Så i 4 timmar,, med max 15 min mellanrum..

Nu sitter han hos mamma och gnäller lite, och vill tutta..
Jag måste fixa en napp som fungerar, för detta går ju inte. :P

Skriver mer sen, för nu måste jag gå och ta gnällisen.



20.43
Det verkar som att det är luugnt i huset nu!
Sebastian sover och Alexander sover..NOG!
Han har legat själv länge nu, typ 10 min..
Så peppar på att han kan ligga o sova i vagnen nu ett litet tag. Så man får ha sig själv för sig själv :D

Han har verkligen nästan ätit ihjäl sig känns de som.
Och han spydde jätte myket innan = ÄTIT FÖR MYCKET! 

Imorgon blir det jakt på NAPP!
Mina bröstvårtor blir så ömma av detta suttandet, och han lider ju bara av de när han spyr. Så ingen vinner på dehär känns de som..


SÅ ALLA NI SOM HAR TIPS PÅ NAPPAR SOM HAR FUNGERAT FÖR ERA BARN, SNÄLLA LÄGG EN KOMMENTAR!!

Har testat mam och esskas Silikon nappar.
Tror dock inte att silikon fungerar överhuvudtaget för denna ungen.





Nu har jag min kamera igen, så imorgon blir det koort!! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.dunderbutiken.se/art/nuby-flexinapp-2-pack.php

2011-03-26 @ 22:35:58
Postat av: Malin

Testa med latexnappar och med nappar för för tidigt födda barn.. Sen får du lirka och lirka.. ge dig inte. Min dotter tog nappen efter att jag mer eller mindre tvingat henne i flera veckor.. Mina bröst var lika utsatta som dina och det håller ju inte i längden :) Hoppas det löser sig.

2011-03-26 @ 22:59:27
URL: http://malinkaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback