Sara och Hanna, och Freja är här

Ja Sebastian är lagom glad för det är folk här.
Och Hannas hund freja är med, Sebastian älskar henne.
Freja är väldigt intresserad av Alexander också. Hehe..
Och Sebastian är helt galen i Hanna, han har aldrig börjat tycka om någon så fort som han har gjort med henne. Han tycker verkligen om henne. Han brukar inte gå upp i knät och gosa med folk. Men det gör han med henne.
Han fick spider-man strumopor och bälte av henne idag med. :) Det blev han glad för.

Vi håller på med mitt hår, fösöker bli ljusare. Får se hur pass ljust det blir.. :P
Vill gärna bli blond igen tror jag. Om det blir bra färg. Annars så kör jag oranget som typ Sherly Klamp(stavning?) har det.

Jag och Alexander var och åt lunch med Sara med innan vi gick hämtade Sebastian på dagis och gick hit.
Är fasen fortfarande mätt sedan dess! Åt bakad potatis med skagen. Mums.. Man ska ju igentligen inte äta räkor när man ammar.. Men nu blev de så.. Hoppas inte de gör någon skada..

Nu ska jag snart skölja av håreet. 
Ska lägga in lite bilder imorgon. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback