Söndag

Åh vad jag har myror i benen..
Vill inte sitta o bara glo hela dagen..
Ska se om mamma kan köra mig upp till siba, så kanske dom kan fixa kameran..
Måste ha kamera.. Annars blir jag tokig..

Vi har sovit alla 3 i en 90 säng inatt. Haha..
Men det gick! Har sovit 7 timmar tror jag.
Och nu har vi ätit frukost, till och med Sebastian.. För en gångskull..

Sitter och letar efter syskonvagn igen,
den gröna passade ju inte liggdel till..
Och sen var de småsaker som jag störde mig på..
Korgarna under var jätte konstiga, gick inte att ha något där i..
Och ja, hjulen fram behövdes smörjas...
Sen gick det ju inte att ha skötväskan på.. Vilket det gör på de nyare modellerna, eftersom dom har en stång i mitten. Ja lite sånt.. Men jag hoppas jag hittar en snart, för Sebastian behöver verkligen åka vagn.. Känner mig lite instängd nu när jag inte har någon.. Hade tex kunnat åka upp till siba själv idag, om jag bara hade haft vagnen..

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har en kompis som ska sälja sin carena double swing. inte ens en tusenlapp tror jag hon ska ha, den är heltsvart.

2011-03-13 @ 11:14:47
Postat av: lina

http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=218&artnr=6209738r&visa=1-30&Sort=Varumarke&Visn=Std



Super bra syskonvagn! rekommenderas starkt!!

2011-03-13 @ 12:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback