Svar

jennifer om Super sjuk:
Har pappan eller farmorn eller någon på den sidan hört av sig nu när lillebror har kommit till världen? Hur kommer du hantera det om pappan vill börja ta sitt ansvar och kliva in i pappa rollen? Kram


Svar: Nej, ingen har hört av sig. Jag har ingen aning om hur den familjen fungerar överhuvudtaget. Men antagligen så bryr dom sig inte. Jag vet absolut ingenting, mer än att jag vet att hans föräldrar vet om det. Han hade tydligen gått till familjerätten, och det hade inte vart några problem sa soc tanten.  Jag har ingen aning, jag kan inget annat än o spekulera.
Hela den grejen är väldigt frustrerande för mig, jag vet inte hur jag ska hantera de.. Jag vet inte om jag ska ta kontakt med dom, dom kanske blir skit förabannade och ber mig dra åt helvete. Sen tänker jag även så att, för mitt barn skull, så kanske jag borde anstränga mig för att han ska få kontakt med någon av dom på pappans sida.. Jag vet inte.. Men just nu känner jag bara att jag inte orkar.. Jag vill inte lägga mig i deras, ja.. Ted vill inte och då förstår jag om dom inte vill heller. 

Jag skulle aldrig hindra honom från att träffa sin son, jag hade bara blivit glad för bådas skull om han hade ändrat sig. Han går ju miste om nått, men han vill ju inte ha barn, men nu är det ju så att han faktsikt har de, så varför inte bara göra det bästa av situationen.. Förstår inte varför han ska total ignorera sitt barn, han har väl inte gjort någon nått.. Och någongång så lär vi stöta på varandra, och det fasar jag för med, för det kommer bli så otroligt jobbigt. Det är därför jag inte vill träffa honom på familjerätten, då kommer jag ju o bryta ihop toootalt.


jennifer om Svar:
Okej, jag håller med och på dig.. fattar inte hur man kan.göra så.. ja menar han måste ju vara.nyfiken över typ hur det känns att hålla i ett sånt litet underverk som han själv gjort? Vad är det som kommer hända på familjerätten då? Kram

Svar: Man tycker ju att han borde vara det.. Jag hoppas han ändrar sig..
Vi ska ju göra dna test. :) Inte för att det egentligen behövs. Men iallfall.
Jag vet till 110% att det är han, eftersom jag inte vart med någon annan.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Okej, jag håller med och på dig.. fattar inte hur man kan.göra så.. ja menar han måste ju vara.nyfiken över typ hur det känns att hålla i ett sånt litet underverk som han själv gjort? Vad är det som kommer hända på familjerätten då? Kram

2011-03-05 @ 08:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback