Tuttis sjuk........................................

Jaha....
Gissa vem som fått feber nu då, joo , nu är tuttis febrig.
Han vill inte äta, han har bara sovit nästan hela natten och inte vart ett dugg intresserad av o tutta..:(
Han har gråtit lite, gnällt och sådär. Velat ligga i knät och vara nära hela tiden.
Han har tuttat typ korta stunder, några sutt eller max 3 min..
Så jag har fått pumpa...
Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp. Men dom ringer inte upp förren om en timma!
Så jag ska försöka få tag i min bvc tant.
Suck.........

Just nu är jag så sne..
Jag ville inte att Sebastian skulle till dagis, men ingen lyssnar på mig... Som vanligt.
Och så blir vi sjuka, lagom till Bebisen kommer, och så blir bebisen sjuk.
Det som jag INTE ville, anledningen till att Sebastian inte har gått på dagis de senaste 4 veckorna var ju för att det inte skulle bli såhär!!
Irriterad är jag...

Och sebastian är inte ett dugg glad han heller, han hade vart glad o pigg hos Pontus.
Men nu är han arg, ledsen osv igen..
Han kastar sina nappar på lillebror såfort han blir arg.. . .




Anonym om Tuttis sjuk........................................:
Ring till barnakuten! Vårdcentralen tar inte in sånna små. Hoppas det går bra!

Svar: Ja jag ska göra det om det behövs. Ska bara prata med dom först och se.
Kanske fungerar med o ge honom alvedon o sen kanske han fåt tillbax aptiten.
Annars får jag ju åka in med honom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring till barnakuten! Vårdcentralen tar inte in sånna små. Hoppas det går bra!

2011-03-07 @ 10:52:24
Postat av: Ockra

Ja det är inte helt lätt att få ett syskon det är en stor förändring för en liten kille ...min egen son blev också mycket ledsen, arg och svidig när lillasyster kom till världen. Nu efter 15 månader börjar det lugna ner sig.....kram

2011-03-07 @ 12:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback