Vad är de för dag..

Inatt har jag mått braa, max 38 i feber.
Hade jätte hög feber innan jag la mig,.
Och nu mår jag faktiskt ganska bra, sålänge man inte har hög feber så går de..

Sebastian är jäkligt grinig dock, han har med 38 och bara surar..
Han är inte ledsen eller nått, utan han bara surar.. och inget duger.
Han vill inte äta heller, han dricker lite välling ibland. Men han spyr också, när han får host attacker. :/
Hoppas han blir bättre snart.

Jag behöver verkligen lite sömn. :P När jag går upp o ammar på morgonen så vaknar Sebastian, och är det efter 06.00 så går han ju upp, och vill inte somna om.. Och nu har lillebror sovit som en stock i 1½ timma och sover fortfarande... 1½ timma som jag hade kunnat sova. :P Han sover bäst när det är ljud runt omkring honom också..  Har bara sovit 2 timmar inatt, lillebror har bara velat tutta heela tiden och har han inte velat tutta så har han velat ligga i famnen och sova, såfort jag lägger ner honom så börjar han grymta o flaxa. ^^ Men det är inget jag klagar på. Men när man är sjuk så behöver man ju vila. Men han har inte skrikit, man undrar ju om han kan skicka ens. Han är så snäll så det är inte klokt.

Idag får vi hembesök av min BVC-sköterska. :)
Ska bli vääldigt intressant o se vad tuttis väger, så som han äter så lär han ju ha gått upp iallfall till födelseviken.

Nu ska jag lägga in räkningar, diska och plocka lite. Medans febern är nere och lillebror sover..

Åh nu vaknar tuttis!! :P får göra de seen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback