:

Postat av:

du visste från början att du skulle bli ensam med barnet,varför då ens diskutera om pappan i din blogg? kan väl i alla fall hålla namnet för dig själv. man ska ju respektera människors val, och han vill ju inte ha något med er att göra.


svar
Jag skriver om vad jag vill i min blogg, och vill folk ha åsikter om det /hålla med /eller inte, Så får dom det bäst dom vill.
Har inte skrivit eller sagt något som går mot lagen här.
Vill inte han att jag ska skriva om han i min blogg, så kan han säga det till mig själv!
Sålänge han inte sagt nått, eller vet något, så skriver jag vad jag vill.
Han får skylla sig själv att jag nämner han i min blogg, som man bäddar får man ligga.
Han skulle tänkt på att han inte ville ha med mig o göra innan han började träffa mig.
Smart o ha sex med någon som man inte vill ha med o göra.
Idiot är bara en av alla saker jag tycker om den människan.


Postat av: mimmi

håller med dej fullt ut Wictoria! Inte fan ligger man med någon om man inte vill ha ngt o göra med den personen. Och om man särskilt inte vill ha barn, som inte han ville. Så hade ju han fått se till att det inte blev barn då. Men jag tycker dina barn verkar vara helt underbara och dom är jättesöta bägge två. Hade jag varit dig hade jag varit glad att jag haft så fina pojkar(vilket du säkert är också) men dom är verkligen supersöta!

En fråga bara: Hur kommer det sig att det tog slut mellan dig och sebbes pappa ? ville han ha barn? för han träffar väl sebbe ibland? Gulligt tycker jag!
Lycka til med allt i framtiden , du kommer klara det galant!

Postat av: Mimmi

Vart har du förresten köpt den solhatten som sebbe har på sig på framsidan? superfin!





Svar:Precis, han får nog vara lagom korkad..:D
Ja jag känner att jag klarar dehär fin fint själv.
 
Nej känslorna försvann bara helt enkelt. ^^
Han har honom varannan helg fre-sön.
Köpte den på Name IT! :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

håller med dej fullt ut Wictoria! Inte fan ligger man med någon om man inte vill ha ngt o göra med den personen. Och om man särskilt inte vill ha barn, som inte han ville. Så hade ju han fått se till att det inte blev barn då. Men jag tycker dina barn verkar vara helt underbara och dom är jättesöta bägge två. Hade jag varit dig hade jag varit glad att jag haft så fina pojkar(vilket du säkert är också) men dom är verkligen supersöta!



En fråga bara: Hur kommer det sig att det tog slut mellan dig och sebbes pappa ? ville han ha barn? för han träffar väl sebbe ibland? Gulligt tycker jag!

Lycka til med allt i framtiden , du kommer klara det galant!

2011-05-28 @ 07:48:46
Postat av: Mimmi

Vart har du förresten köpt den solhatten som sebbe har på sig på framsidan? superfin!

2011-05-28 @ 12:36:52
Postat av: Anonym

Hur träffade du den här Ted? Var det BARA sex som ni båda var ute efter? Bestämde ni att ni bara var KK?

Fick du känslor för honom men inte han för dig? Träffade han nånsin Sebbe?

Vad sa han när du berättade att du var gravid?

2011-05-28 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback