Fredag och Hockey

Sitter o glor på hockey.
Helt besatt är jag av dendär skiten. :P

Sebastian har åkt till Pontus nu, :( saknar honom...
Men jag ska lägga in bilder nu snart.


Har vart på stan med Katta också, vi käkade och kollade på kläder.
Köpte lite tröjor och en keepa till Sebastian. :)
Kommer bilder på det med.

Alexander fick ingenting eftersom jag fick 2 skitstora kassar kläder av min granne igår. :D
Så jäkla fina kläder! Knappt använda! :|
Så nu har ungen kläder så de räcker!

Nu är matchen snart slut så.. Sverige vinner såklart!
höhö.

Nu så borde jag göra något vettigt med, som att dammsuga..
Humm.. Lite utråkad är jag nog iallfall, hade vart kul o hitta på nått.


H A N N I S om Blablöble:
Hoppas allt är bra med dig :)

Svar: Jahadå allt är fint. :)
Hoppas allt är bra med dig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback