Gomorron

Ser ut att bli fint väder idag. undra om man kanske ska åka till strandbjörket eller om det är dumt med Alexander.
Kanske lika bra o leka ute i lekparken..

Sebastian åker väl Till pappa denna helgen med eftersom han inte kan ha honom nästa helg.
Så, ja. Blir lagom tråkig helg igen.. Inte alls någon lust o lämna iväg honom efter allt som hänt..






Anonym om Min åsikt:
Om killen har gummi på och det ändå skulle gå åt det negativet hållet så anser jag att tjejen ska lyssna på killen om att göra abort för han använder ju kondom för att skydda sig och då ska inte tjejen tvinga honom att bli pappa eller göra så att han känner den skulden att han har ett barn elr hur för då har han ju skyddad sig och det räcker väll som bevis att han INTE vill ha barn?

Svar: Ja alltså, det kan man ju absolut tycka.
Jag har då aldrig hört någon sån historia iallfalll.
Men allt kan ju hända

Kommentarer
Postat av: ref till föreg.

Trodde du i din vildaste fantasi att Ted skulle flytta hop med dej bara för du behöll barnet? D e funkar inte så i livet

2011-05-20 @ 12:13:45
Postat av: Amanda & Gustav

Jag kan ju faktiskt tycka att om man är såå rädd för att få barn så kanske man ska köpa sig en Barbara ;) Man vet ju ändå vad "konsekvenserna" kan bli av att ligga. Det är ju egentligen syftet med det så det har nog ingen missat :P

2011-05-20 @ 14:17:43
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: mimmi

haha, ah men tjena. Använder man kondom så är det nog ganska lugnt, och är du såå rädd för o bli pappa stoppa ut den innan då ;) svårt ? nee.

Haha, söta barn du har förresten Wictoria! är det jobbigt att vara ensamstående med två barn? helcoolt att du klarar av det tycker jag, det är starkt! beundrar det. Fast vill man så kan man heter det ju :)

2011-05-20 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback