Hemma

Nu är vi hemma igen. :)
Han hade lite blod i urinen(kan betyda urinvägsinfektion), men inget så att han skulle få antibiotika.
Om han inte är bättre om 2 dagar, eller blir sämre så skulle jag ringa.
Men som det är nu så är läget lugnt.
Han äter inte mycket, men tillräckligt, om han slutar kissa, eller kissar oranget så skulle jag ringa.
Men nu så är det bara alvedon som gäller, och försöka väcka honom var 3dje timma.

Nu ska jag och Sebbe äta potatisgratäng och kotletter, mumms. :)

Alexander sover som en stock, och det sa dom ju var okej, när man är sjuk så måste man sova..
Det gjorde inget om han inte hade några ''vaken perioder'', han var lite vaken på sjukhuset dock, flinade upp sig som fasen för personalen på sjukhuset. :)
Haha.. Mitt lilla Charmtroll. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback