Igår och idag!

Igår hade vi så jäkla kul!
Hanna var här, och vi satt i soffan och snackade, jag hanna och sabina.
Barnen blev lite vääl tysta ute i köket efter ett tag...
Så vi gick ut... Och såg världens KAOS!
Dom hade ''lagat mat'' åt oss... En hel bakplåt full med VÄLLING!
Hela golvet fullt med VÄLLING, soffan, bordet, skåpen, spisen, stolarna! ÖVERALLT.
Heelt plaskblött!
IDIOT JAG hade ju ställt vällingpaket på bordet, ett fullt!!
Dom bara skväätte o fnätte med en stekspade ÖÖÖÖVERALLT!!
Det gick inte o gå på golven, vi höll på o slå omkull.
Fyfan vad barnen skrattade, och vi skrattade så vi höll på o pissa ner oss.
Hahahhaha............. Man kunde inte bli arg på dom, för dom var ju så söta när dom stod där helt fulla med välling, hela håret fullt på båda barnen, kläderna hel genom sura.. Ja herregud.
Tur att hanna var där och kunde hjälpa oss o bada dom, medans vi STÄDADE! ......

Lite dåliga bilder från ''MATLAGNINGEN'' men här får ni se..











Och idag så har vi vart på Grand samarkand, jag ,sabina, nicole och ungarna!
VI köpte lite fina kläder till barnen som dom skulle ha när Hanna fotograferade dom..
Och här kommer lite kort på det!






















Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Har läst din blogg ganska länge och ville bara säga att jag tycker du verkar vara en jättebra mamma! Inte alla som skulle klara av att vara ensamstående till 2 barn, men du verkar fixa det super:) Bilderna blev jättefina:)

Ha det bra!

2011-05-27 @ 08:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback