Jätte sjuk..

Jag är svin sjuk..
Feber, värk i hela jävla kroppen och hosta.
Har vart helt död hela dagen..
Mamma kom vid 12 tiden med Alvedon, och efter det har jag kännt mig lite piggare..
Hoppas bara på att barnen inte blir sjuka också..

Jag har Extremt mycket o göra!
Papper som ska skickas o massa andra saker som jag måste fixa med.
Men inget blir ju gjort när vi bara är sjuka hela tiden.
Har fortfarande inte fått iväg papprena om Alexanders namn, mamma ska bestämma ett namn till, så jag väntar på det.
Dagisplattsen som jag ska söka med, och sen är det massa hundra andra saker..
Wö..
Nu så ska jag sova, hoppas att jag är piggare imorgon.. :(


Cimsan om Lördag:
men! vad knasigt :) Klart du skulle hälsat. Det hade varit jättetrevligt! vad sägs om att ses någon gång?

Svar: Haha jaa, helknasigt. ^^
Ja det tycker jag absolut vi ska göra. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback