''Lite'' bilder.


HAHHA. så himla söt o tittar ikors! :P *pet på magen*



Vi myser. :) Sebastia är helt inne i bolibompa!



Cooola killen!



Såhär är de ända sättet alexander tänker ligga på, om han ska sutta på det högra bröstet!! *vänster på bilden*
Han vägrar ta tag annars. Och han kan aldrig börja sutta på de bröstet! OCH han suttar bara om han e redigt hungrig.
När det gäller tröst så fungerar bara det vänstra bröstet som ''napp''.. Heltokigt. men jaja :P






Jag och sebbe leker med den blåa''korgen''.




Alexander fick nya kläder! :) Söt mössa!


Så söt så söt. min tok!


OM NI HAR SÅNNA HÄRA, DETT ÄR FRÅN KLÄDER! (KEEPAN OCH TRÖJOR OSV)
SÅ SKICKA GÄRNA DOM TILL MIG, JAG SKA GÖRA ETT STORT KOLLAGE TILL SEBBE, SAMLAR PÅ SÅNNA!!
MAILA MIG ELLER ADDA MSN [email protected] SÅ FÅR NI ADRESS!




De nya tröjorna!








Så jävla cool. Syns att han älskar spindelmannen eller??
Skulle satt på honom spindelmannstrumpor också, men han har spindelmannen kallingar iallfall.








Nu ikväll, sjukling!

Kommentarer
Postat av: haannah

Såna fina bilder:)

2011-05-14 @ 10:17:01
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback