Ösösösösösöööööööööös!

Mornmor kom ju hem igår så jag har inte orkat blogga. :D
VI har bara myst!
Märks att mamma har saknat barnen!
Hon har gosat med dom såå mycket, och Alexander sitter hos henne nu och skrattar!
Har MASSOR!!! med bilder!
Håller på o lägger över dom nu.
Så det blir nog en hel jäkla bloggsida med bilder.
Men det kommer ta TID att lägga in dom!
Sebastian ska i säng snart, så jag får väl lägga in dom på bloggen efter han somnat.
Vi råkade sova middag i 4 timmar innan, så han är ganska pigg fortfarande.
Men det kommer bilder. :)

Anonym om ::
Hur träffade du den här Ted? Var det BARA sex som ni båda var ute efter? Bestämde ni att ni bara var KK?
Fick du känslor för honom men inte han för dig? Träffade han nånsin Sebbe?
Vad sa han när du berättade att du var gravid?

Svar: Jag och Ted gick i samma klass från 1an på gymnasiet.
Vi hade bara sex.
Vi skulle bara vara kk.
Jag  hade känslor för honom ja.
Han träffade Sebbe ett antal gånger.
Han sa inte så mycket först.
Han trodde ju självklart att jag skulle göra abort.
Han följde även med till abortmott. en gång.
Sen gick jag dit 3 eller 4 gånger själv.
Sen blev han ju skit sur när jag sa att jag inte klarade av o göra abort.
Jag förstörde hans liv, osv osv. Hela den baletten..
Men jag försökte för hans skull iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstörde hans liv, osv osv. Hela den baletten..



Hur schysst är det o göra så emot en kille

bara för att du inte vågar göra abort så förstör du hellre killens liv. Blir de samma runda nästa KK du bjuder hem och knullar med?

2011-05-29 @ 21:22:26
Postat av: Lina

HAHAHA VAD ÄR DE FOLK LIXSOM ALDRIG FATTAR??



KILLEN trycker in PENIS i VAGINA!

MEDVETET oskyddat!! och ÄVEN OM ETT BARN BLIR

till TROTTS SKYDD, så FINNS DE ENDÅ EN RISKJÄVEL!



WTF.. JAG DÖR! sluta anklaga kvinnan HELA

JÄVLA tiden!! Det är tamejfan inte lätt!



Hon skriver kanske att det är JOBBIGT att Ted

inte vill ha lilleman! DA?! vad konstigt! Han är

ett underbart barn! JAG anser att man SKA ta

VARA på de man HAR och de man HAR varit med

och tillverkat!



SÅÅÅ TRÖTT på karlar som lägger ALL JÄVLA

SKULD på kvinnan som behåller...



NEJ VET HUT! ni som inte vet ett JÄVLA skit.



/Smulan är arg.

2011-05-31 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback