Sebastian kommer hem idag!

Halloj!
Har hunnit med ganska mycket idag redan, även fast jag vaknade sent.
Städat lite mer, och nu ska jag käka lite taccos från igår och sen går jag med Alexander till Affären!
Hoppas vädret håller sig såhär fint så man kan vara ute sen.

Fundrar på vad man ska laga för mat till Sebastian sen när han kommer hem.

Blev så jäkla sent igår även om jag sa att jag skulle gå å lägga mig.
Satt o garva röven av mig med en killpolare, lika jävla sjuk humor har vi båda två.
Han fick mig iallfall o bli GLAD! Så jag slapp lägga mig o vara deppig! :)
Tur att det finns sånna människor.

Nicoles blogg är nästan klar, bara lite på sidan som ska fixas.
Men jag är nöjd med den, tycker den blev så häftig.
Jag älskar stora headers med, det är lite min grejj!
Inget smått o pluttigt här inte..
Länk


Nu så
måste jag äta innan jag blir för hungrig och inte kan äta. :P




alexandra om Snart sova:
hej :) kan inte du fixa min blogg oxå , tycker inte min blev bra alls när hon gjorde den :/

svar: Jahadå, det kan jag.
Måste bara göra Nicoles broschaas blogg klar först. :)
Sen så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback