Sebastian VS Alexander - ÄR det BARA jag som tycker att dom är lika??

Sebastian är hemma, så skönt.:)
Barnen var så jäkla lättsövda!
Och jag kan inte förstå hur tusan jag kan ha fått in så bra rutiner på Alexander redan.
Fast det blir väl så automatsikt när man har rutiner redan innan en bebis kommer.
Men skönt är det iallfall.
Han sover hela nätterna, han brukar somna runt 20 och vakna runt 00. 4 timmars sömn då,  Sen så vaknar han igen vid 5 tiden! Efter att ha sovit i 5 timmar i sträck.
Han är ju så snäll dehär barnet!
TÄNK om Sebastian hade vart så snäll när han var liten! :P
DÅ hade man ju vart skit glad!
Men han vaknade typ 2-3 timma och ville äta om nätterna!
Och var gärna vaken någon timma mellan 1-2.. :P
Ändå åt ju han ersättning, men sov ändå dåligare!

Dom är verkligen som natt och dag!
Sebastian var ganska skrikig och ivrig!
Lite mer krabbig..
Alexander är lugn och snäll, väldigt tillfreds med allt. :)
Lätt som en plätt o ta hand om.





Dom är faktsikt ganska så lika Sebastian o Alexander!!


Sebastian 2½-3 månader typ.














Och nu...

Alexander i samma ålder...





















Kommentarer
Postat av: h

JAG tkr dem är lika:) Kan tro de är samma fader hehe :)

2011-05-23 @ 08:13:15
URL: http://hemelia.blogg.se/
Postat av: Ellen

De är lika. På vissa bilder var jag osäker på vem av dem det var:)

2011-05-23 @ 19:20:26
Postat av: Malin

jisses! Trodde det var samma bebis!!

2011-05-24 @ 08:25:41
URL: http://mollamalina.blogg.se/
Postat av: Amanda & Gustav

Jag tycker också att de är lika :)

2011-05-24 @ 17:53:29
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback