Svar

Sonja:
Är du glad över att du har fått en till unge nu utan pappa?


svar: Min första pojk har sin pappa, och är hos han regelbundet!
Men det kanske du har missat :)
Klart jag är glad över Alexander, mer än glad! Överlycklig.
Han är helt fantastisk och helt perfekt.





mimmi om Gomorron: om svar:

haha, ah men tjena. Använder man kondom så är det nog ganska lugnt, och är du såå rädd för o bli pappa stoppa ut den innan då ;) svårt ? nee.
Haha, söta barn du har förresten Wictoria! är det jobbigt att vara ensamstående med två barn? helcoolt att du klarar av det tycker jag, det är starkt! beundrar det. Fast vill man så kan man heter det ju :)

Svar: Taack! :) Nejdå, jag vet ju inget annat.
Tycker det går utmärkt, det ända som är jobbigt är när jag blir sjuk.
Då blir det väldigt kämpigt. Men som tur är så lyckas jag ju ialflall hålla mig relativt frisk.
Och det går ju ändå, även om det känns som att det inte går. :D




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hur kan du låta dig själv ha sex med en kille och veta att du kan bli med barn varför skyddar ni inte er? Skaffa barn ska man vara 2 om och veta om risken att det kan bli barn INNAN ni börja ha sex utan skydd som du verkade ha med Ted nu vet jag inte om Ted skyddar sig elr om du skyddade dig. men tycker det är väldigt oansvarigt av båda er att inte tänka på riskerna att köra fritt?

2011-05-21 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback