Varföör?

Alexander vaknade vid 03.30 och gnydde.
Han hade sovit 5 timmar i sträck, Men han ville inte äta..
Låg typ halvsovande och försökte o försökte.
Efter 15 min vaknade jag till och fattade att han var kokhet!
Fick upp o hämta termometen och visst hade han feber.
Fick ''tvinga'' honom o vara vaken och äta.
Tog typ 1½timma innan jag hade fått i han ''tillräckligt''.
Sen vaknade han efter 5 timmar igen, 8.30, och åt lite lite.
Så pattarna är ju helt sprängfulla.
Jag förstår inte varför han blir sjuk hela tiden..
Jag ammar ju för tusan, då ska dom ju ha ett bättre skydd mot sjukdomar..
Men jag väntar på att vårdcentralen ska ringa, under tiden så ska jag försöka pumpa ut lite.
Vid 12.30 så ska han äta, då har det gått 3 timmar sen sist! Ska se om det går lättare med flaskan, då slipper han kämpa lika mycket.
Han måste få i sig mat..

Vad är det för fel på honom, han måste ha grymt dåligt immunförsvar..
Sitter och undrar hur Ted var när han var liten.
Så jäkla jobbigt att jag inte vet något..




Nu har jag pratat med vårdcentralen o skulle få prata med bvc tanten


h '
tyh' -uäö-öj0-j0  ö öääää''445469/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh det där med ammning är ju bara en myt. Jag har hört om många barn som har varit sjuka jättemycket trots ammning o att flaskbarnen är de som vart sjuka minst. Jag önskar att de kunde göra en statistik på det där!

2011-05-02 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback