En bra dag

Idag hoppas jag på en lugn dag med snälla barn. (Man kan ju alltid önska det iallfall)
Igår så hade Sebastian en väldigt trotsig dag,
och tydligen har han både adhd och damp fick jag höra.
Så jag var måttligt förbannad igår, för så säger man bara inte till en mamma, och speciellt inte framför barnet.
Men idag är han på dagis iallfall, jag har ju vart lite rädd för att lämna honom där iom all magsjuka som går.
Hellre hemma och ha det roligt än att gå till dagis och få magsjukan, så tänker jag.
Men idag var jag verkligen tvungen att tvätta och Sebastian behövde gå till dagiset och verkligen härja av sig.

Så nu tvättar jag och städar.
Ska förbereda maten med, försöka få så mycket som möjligt gjort medans Sebastian är på dagis. :)
Alexander är ju världens lugnaste snällaste goaste unge, han har man aldrig några problem med.
Han leker snällt, skriker eller gråter aldrig. Han är så nöjd med livet den pojken. Så länge han har tuttisarna så är han lycklig! Haha..
Jag lär ju amma honom till långt över året, och så får det vara helt enkelt.. Tills han kan ta flaska eller sover hela nätter. Han vaknar ju var 3dje timma fortfarande, och det har jag faktiskt inga som helst problem med. Han är ju en bebis.. 9 månader på torsdag! :)
Sebastian är ju självklart också världens goaste snällaste unge, med ett litet inslag av trots.. :) Det är fullt ös på Sebastian hela tiden. spindelmannen är det ända han tänker på.

Blir bilder sen om Hanna kommer ihåg min kamrea när hon kommer, vi ska ta stygnen efter kejsarsnittet på lady idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback