Inne!

Usch vad det var kallt ute, men vi var ute i 1½ timma iallfall.
En granne och hennes 1åring kom ut och lekte med oss.
Alexander satt i sanden och lekte lite, smakade på lite allt möjligt spännande.
Vi försökte gunga med men han tycker inte alls om det.
Han fick nog och somnade i vagnen sen.
Sebastian har sprungit runt som en tok, upp och ner för klätterställningen.
Nu har vi precis ätit lite bullar och saft, måste försöka hålla honom vaken så att han inte somnar.
Mormor kommer ju ikväll för att passa barnen när jag är på målarkurs.
Dock har jag jäkligt ont i halsen nu helt plöttsligt och känner mig faktiskt lite febrig.
Får väl se vad det blir av det.

På fredag kommer Anton.. :)
Han jobbar hela veckorna så vi kan ju inte ses då. Har inte träffat honom på en vecka nu..
Och jag kan ju inte vara hos honom eftersom jag har kattungarna och Lady att ta hand om.
Ganska jobbigt att sakna någon man tycker om. ;)

Nu så ska jag fixa med mat, igen.. Mamma vill ju ha något när hon kommer.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Viktoria, jag har följt din blogg ett tag och tycker du är en toppenmamma till dina fina barn! Skit i vad alla skriver om skydd hit och dit. Man är två om att skaffa barn. Jag är 25 år med en dotter på 5 år och har henne varanna vecka, inte precis det jag drömde om när vi skaffade hennem men man gör det bästa av situationen.



kram

2011-11-17 @ 00:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback