Lördag

Hej hej.
I tordags satte jag ju in p-staven, och det gör väldigt ont..
Barnmorskan ville få det till att det inte skulle göra ont efteråt..
Har ett stort blåmärke runt hela staven, och det värker.
Känns ungefär som kramp i hela armen.. Men det är ju värt det.

Anton är ju här nu, han kom igår och åker hem imorgon.
Han hjälper mig med allting, snällare kille finns inte.

Ikväll så ska vi bara ta det lugnt, Anton leker med barnen och jag sitter bara och gör ingenting. :)
Blir väl antagligen någon film på tv, snart är det ju dax och lägga dom små busungarna också.

Ska se om jag kan ta lite bilder på dom nu, när dom leker. ;)

Kommentarer
Postat av: PAPPA TILL EN...

Men låt bli o ligga runt då så behöver du ju inget skydd, bara klaga.

2011-11-20 @ 14:01:04
Postat av: Wictoria

Vadå ligga runt? När FAN har jag legat runt? Är du dum eller.

Har för helvete inte haft sex sedan jag var med Alex pappa. Anton är den första killen jag ens typ pratat med sedan Ted.

Man behöver väl förfan någon form av skydd oavsett om man ligger runt eller om man har en pojkvän.



Blir så irriterad på alla kommentarer, skulle bra gärna veta vilka det är som inte vågar stå för vad dom säger.

2011-11-20 @ 15:34:10
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Sanna

Förstår inte varför folk är så jävla intresserade av ditt sexliv för?!!! Skyddar du dig inte är det fel, när du sätter in p-stav tycker din det är fel. Vad vill ni att Wictoria sja göra? Många av er verkar ju ha barn själva, är det provrörsbarn då eller den helige anden? Jag menar ni verkar ju tycka ni är så rena och oskuldsfulla så ni kan väl aldrig ha doppat eller blivit doppade någon gång?!!!

2011-11-20 @ 19:47:38
Postat av: Bloggerman

Men vad fan...Alla ni som bloggar...vad vill ni uppnå? Ett bättre och meningsfullare liv?

Göra er viktigare än vad ni någonsin kommer bli?

Sanna undrar varför folk är intresserade av Wickans sexliv. Ja det kan man undra....men varför måste Wickan tala om att hon fått en p-stav då?

Skaffa er ett liv jävla fjortisar!

2011-11-21 @ 00:11:07
Postat av: carro

jaa vad roligt att folk ska kommentera om ens sexliv? hallå, sen att dom klagar på dig för att du har 2 olika pappor mm det är ju sjukt, nästan hela svenska folket har barn med olika pappor, eller dom kanske tycker att gör man slut med den första som man har barn med så ska man aldrig mer skaffa barn för att man måste ju helt klart ha samma pappa hmm, vad ska man göra om det inte funkar mellan än och pappan då?? tvinga sig att vara kvar? nää, kastrera/sterilisera sig? hmm.. eller jaa just det jaa man kan ju fråga sitt X om man kan skaffa ett barn till bara för att man vill ha fler barn men inte får ha olika pappor för allmänheten hmm, undrar om det är hälsosamt ?? undrar varför dom ska klanka ner på dig just, finns många andra bloggar som har mammor med flera olika pappor till sina barn också herregud.. irriterande då dom kan kommentera bakom dataskärmen och inte ens skriva sitt egna namn.. men vet ni , är inte så svårt att kolla upp ip adressen :)

2011-11-21 @ 01:18:11
Postat av: Chrissie - mamma till C 080809, E 100202 och bf 2012

tyckte ej p-stav var bra för mig .. hoppas den funkar för dig .. sen kan jag säga har 3 barn med 2 olika pappor, så att man ligger runt bara för man har olika pappor stämmer ej ..

2011-11-21 @ 10:42:29
URL: http://mammachrissie.blogg.se/
Postat av: Lina SMULAN Ekesrydh

Svar till "PAPPA TILL EN":

Pappa till vem? För mogen verkar du inte vara.



--



Men vad är det jag läser?



Först, klagar alla på Wiccan, att hon inte skyddar sig. Att hon är oansvarig och dum i huvudet som behåller ett barn emot en killes vilja. Sedan när hon lik väl skyddar sig, ja då är det MED fel?



HUR fan ska ni ha det? Det är fan inte lätt att tillfredställa er alla med era åsikter. Kort och gott, hon skyddar sig, och det är BRA!



Så lägg ner med era påhopp.



/Lina Smulan DEN RIKTIGA LINA!

2011-11-21 @ 18:31:43
URL: http://linaekesrydh.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag tycker iaf att det är bra för dig att du har hittat en pojkvän! Inge kul att vara ensam, även om man har barn :)



Jag tycker också gärna att du får berätta hur det fungerar för dig med p-staven för jag har funderat lite på om jag vill ha det! :)



2011-11-22 @ 15:08:35
URL: http://nertus.blogg.se/noir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback