Måndag, ny vecka.

Igår kom Sebastian hem igen.
Han somnade tidigt, och Alex med.
Mamma var här medans jag tvättade, alltid skönare när hon är här för då behöver jag inte dra med mig barnen till tvättstugan. Då blir alla nöjda.
Men han är alltid som förbytt när han kommer hem från Pontus.
Han lyssnar inte på mig. Jag får börja om från början igen med o visa vem som bestämmer.
Förstår inte varför det blir så varje gång. Sen lagom till att han börjar lyssna på mig och blir ''sig själv'' igen.. Ja nä då är det dax att åka till pappa igen. Och så är det om och om igen.
Jag vet inte vad jag ska göra åt detta. Någon mer som haft det såhär?
Man undrar ju hur han är där, om han lyssnar på dom, eller om dom ens ställer krav på honom om hur han ska betee sig.
Det här är baksidan med att sära på sig när man har barn, man vet inte hur den andra gör..
Jag tror att Sebastian är förvirrad, jag tror helt klart att vi uppfostrar Sebastian olika..

Idag ska vi gå ner på stan och fixa med lite saker, jag ska till Arbetsförmedlingen.
3½ månad kvar på föräldraledigheten.
Nej nu får jag sluta blogga, Alex är gnällig och Sebastian är otålig.

Kommentarer
Postat av: M

Han har regler och är jätteduktig hos sin pappa! Behöver väl inte bero på att P gör fel..kanske är tvärtom! Han tycker det är roligare där än hos dig?

2011-11-14 @ 15:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback